Při nákupu v našem internetovém obchodě si můžete vybrat z různých možností dopravy a platby. Výběr dopravce a způsobu platby Vám bude umožněn v objednávkovém procesu v košíku. 

Způsob dodání Přepravce Cena dopravy Odběrné místo
Osobní odběr ZDARMA Autoklíče24
DPD na adresu DPD 99,- Kč Na jakékoliv adrese v ČR
PPL na adresu PPL 99,- Kč Na jakékoliv adrese v ČR
PPL Parcelshop PPL 75,- Kč Výdejní místo PPL
PPL Slovensko PPL 149,- Kč Na jakékoliv adrese v SK
Zásilkovna Zásilkovna 95,- Kč - limit do 5 Kg Výdejní místo Zásilkovna

DPD

Společnost DPD doveze Vaši objednávku rychle a bez problémů až k Vám na adresu, kterou uvedete v objednávce.
O přesném času doručení budete informování e-mailem nebo SMS zprávou. 

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.

  • Pokud zadáte formu úhrady bankovním převodem či kartou online, budeme zboží expedovat následující pracovní den po připsání platby na náš účet.

Jednotná cena dopravy po ČR je 99,- Kč, doprava zdarma od 2000,-.

V případě objednání zboží na dobírku je přepravní poplatek +39,- Kč.

PPL

Společnost PPL doveze Vaši objednávku rychle a bez problémů až k Vám na adresu, kterou uvedete v objednávce.
O přesném času doručení budete informování e-mailem nebo SMS zprávou. 

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.

  • Pokud zadáte formu úhrady bankovním převodem či kartou online, budeme zboží expedovat následující pracovní den po připsání platby na náš účet.

Jednotná cena dopravy po ČR je 99,- Kč, doprava zdarma od 2000,-.

V případě objednání zboží na dobírku je přepravní poplatek +39,- Kč.

Při objednání způsobem na výdejní místo PPL (Parcelshop) se na dopravu vztahuje cena 75,- Kč při platbě předem nebo kartou.
PPL Parcelshop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje výdej zásilek PPL. Příjemce a odesílatel zásilky se nemusí vázat na určitý čas doručení, balík lze vyzvednout v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.

Vyberte si z téměř 3 500 výdejních míst. Na PPL výdejním místě zásilku vyzvedněte do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu, v připadě Alza nebo jínych boxu, doba uložení zásilky 2 dny.

Zásilkovna

Nechcete čekat na kurýra? Vyzvedněte si zásilku na jednom z tisíců výdejních míst. Vyberte si to, které máte po ruce, a pro zásilku si sem skočte, až budete mít čas.

  • Tisíce výdejních míst po celé ČR.
  • Na výdejním místě stačí kód z SMS či e-mailu, žádné prokazování totožnosti.
  • Dobírku za zásilku můžete zaplatit v hotovosti, nebo pomocí platební karty.

Krátí se Vám lhůta pro vyzvednutí zásilky? V mobilní aplikaci Zásilkovna si ji můžete zdarma prodloužit až na 21 dní.

Jakmile vyřídíme Vaší objednávku a předáme zboží přepravci, obdržíte e-mail s trasovacím číslem. Cestu zásilky tak můžete sledovat online.
 
Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

  • Zasíláme pouze zboží do hmotnosti 5 Kg včetně obalu.

Jednotná cena dopravy je 95,- Kč za jednu objednávku.

V případě objednání zboží na dobírku je přepravní poplatek +39,- Kč.

Osobní odběr

Nákup na osobní odběr je ihned k vyzvednutí na naší pobočce v Lanškrouně, kde se můžete poradit s našimi specialisty a zboží si osobně prohlédnout.

Adresa:
Dvorská 189
563 01 Lanškroun

Otevírací doba:
Po - Pá: 8:00 - 17:00
So - Ne: Zavřeno

Mezinárodní doprava ostatní země

  • Slovensko - cena dopravy PPL na adresu 149,- kč

Ceník doběrečného zahraničí

Na dobírku do zahraničí /ostatní země) neposíláme, vždy pouze platba předem převodem na český nebo euro účet.

Poškození zásilky v průběhu přepravy

Příjemce by měl při přebírání zásilky od přepravce provést kontrolu, zda je obal neporušený a zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Když jsou při této přejímce zjištěny zjevné vady na balíku popř. na zboží samotném, odpovídá příjemce za to, aby tyto skutečnosti byly oznámeny písemně řidiči do protokolu o převzetí v okamžiku doručení PPL. V případě, že tuto skutečnost zjistíte do tří pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce přes jejich reklamační formulář z důvodu urychlení celého procesu reklamačního řízení. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek.

Mapa provozovny pro osobní odběr:

Přijímáme online platby:

 visa.svg mastercard.svg