Reklamační řízení a odstoupení od kupní smlouvy probíhá dle platných obchodních podmínek. V případě, že došlo k nemilé údálosti a jste nuceni zboží reklamovat nebo se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, postupujte prosím následovně:


Před odesláním reklamovaného zboží doporučujeme nejdříve kontaktovat naši technickou podporu a ujistit se, že se skutečně jedná o závadu nebo jiný důvod k oprávněné reklamaci.

Pokud se tak dohodnete s technikem, zašlete nám zboží k reklamaci. Můžete využít jakoukoliv přepravní službu dle svého výběru.

Vracené zboží zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě.



Do balíčku prosím přibalte:

1. stručný popis závady

2. kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky) a telefonní čislo.

	

Balíček zašlete na adresu:

Andrej Konosov

Dvorská 189

56301, Lanškroun

Balíček je také možno odeslat přes Zásilkovnu na výdejní místo Zásilkovny Lanškroun (ID 7364).

Náš technik zboží otestuje, spojí se s Vámi a dohodne řešení

Reklamaci je možné uplatit osobně, v pracovní dny na adrese:


Autoklíče24

Dvorská 189

56301 Lanškroun


Soubory ke stažení