Reklamační řízení a odstoupení od kupní smlouvy probíhá dle platných obchodních podmínek. V případě, že došlo k nemilé údálosti a jste nuceni zboží reklamovat nebo se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, postupujte prosím následovně:
Před odesláním reklamovaného zboží doporučujeme nejdříve kontaktovat naši technickou podporu a ujistit se, že se skutečně jedná o závadu nebo jiný důvod k oprávněné reklamaci.
Pokud se tak dohodnete s technikem, zašlete nám zboží k reklamaci. Můžete využít jakoukoliv přepravní službu dle svého výběru.
Vracené zboží zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě.
Do balíčku prosím přibalte:
1. stručný popis závady
2. kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky) a telefonní čislo.
Balíček zašlete na adresu:
Andrej Konosov
Dvorská 189
56301, Lanškroun
Náš technik zboží otestuje, spojí se s Vámi a dohodne řešení
Reklamaci je možné uplatit osobně, v pracovní dny na adrese:
Autoklíče24
Dvorská 189
56301 Lanškroun
Soubory ke stažení